Rekrutacja uzupełniająca
2 listopada 2020
Obecnie prowadzony jest nabór do wszystkich grup muzycznych. W rekrutacji uzupełniającej może wziąć udział również uczestnik zakwalifikowany do innej grupy muzycznej pod warunkiem złożenia nowych dokumentów rekrutacyjnych. W przypadku większego zainteresowania udziałem w zajęciach niż ustalona liczba miejsc dla poszczególnej grupy zostanie stworzona lista rezerwowa. W przypadku rezygnacji uczestnika z zajęć muzycznych do grupy zostanie zaproszona pierwsza osoba z listy rezerwowej.
Warunkiem zakwalifikowania do udziału w zajęciach muzycznych jest złożenie i podpisanie przez rodzica/opiekuna prawnego dokumentów rekrutacyjnych, tj.:
- kwestionariusza naboru – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu;
- oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu;
- klauzuli informacyjnej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Regulaminu.
Poniżej znajdują się wszystkie niezbędne informacje oraz dokumenty rekrutacyjne, które należy wypełnić, podpisać i wysłać na adres rekrutacja@grzmiaca.org.pl
W razie pytań prosimy o kontakt z Koordynatorem zajęć Panią Aleksandrą Lachowską - e-mail: sekretarz@grzmiaca.org.pl
Pliki do pobrania
- Regulamin zajęć muzycznych (630.98 KB, pdf)
- kwestionarusz naboru na zajęcia muzyczne (424.74 KB, pdf)
- Oświadczenie rodzica, opiekuna prawnego (484.68 KB, pdf)
- Klauzula informacyjna (478.01 KB, pdf)
- Oświadczenie opiekuna prawnego - zgoda na udział w zajęciach (116.69 KB, docx)
- Wyrażenie zgody na samodzielny powrót dziecka z zajęć (115.46 KB, docx)