Jesteś tutaj: Start / Urząd / Kierownictwo

Kierownictwo

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Tadeusz Hajkowicz - Wójt Gminy Grzmiąca

Tadeusz Hajkowicz - Wójt Gminy Grzmiąca

Krzysztof Oleś - Zastępca Wójta Gminy Grzmiąca

Zastępca Wójta Gminy Grzmiąca - Krzysztof Oleś

Barbara Golczyk - Skarbnik Gminy Grzmiąca

Skarbnik Gminy Grzmiąca - Barbara Golczyk

Schemat organizacyjny Urzędu Gminy w Grzmiącej

  • Wójt Gminy
    • Zastępca Wójta
      • Kierownik Gminnej Biblioteki Publicznej
      • Organizacja i kadry Urzędu
      • Handel i usługi
      • Ewidencja ludności
      • Sprawy gospodarcze i obsługa Urzędu
      • Inspektor obsługi Rady Gminy
      • Inspektor ds. organizacyjno-kancelaryjnych
      • Inspektor ds. promocji i rozwoju gminy
      • Inspektor ds. systemu informatycznego
    • Skarbnik Gminy
      • Referat budżetu i finansów
    • Inspektor ds. rolnictwa, gospodarki żywnościowej, melioracji i ochrony środowiska
    • Inspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami
    • Inspektor ds. budownictwa
    • Inspektor ds. wojskowych i informacji niejawnych
    • Urząd Stanu Cywilnego
    • Inspektor ds. utrzymania dróg i obrona cywilna
    • Pełnomocnik ds. rozwiązywania problemów alkoholowych

Graficzny schemat organizacyjny Urzędu Gminy w Grzmiącej

Podstawowym zadaniem Gminy jest zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty samorządowej, w szczególności:

  1. ładu przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i przyrody oraz gospodarki wodnej,
  2. gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego,
  3. wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną oraz gaz,
  4. lokalnego transportu zbiorowego,
  5. ochrony zdrowia,
  6. pomocy społecznej, w tym ośrodków i zakładów opiekuńczych,
  7. gminnego budownictwa mieszkaniowego,
  8. edukacji publicznej,
  9. kultury, w tym bibliotek gminnych i innych placówek upowszechniania kultury,
  10. kultury fizycznej i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych,
  11. targowisk i hal targowych,
  12. zieleni gminnej i zadrzewień,
  13. cmentarzy gminnych,
  14. porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej,
  15. utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych,
  16. polityki prorodzinnej, w tym zapewnienia kobietom w ciąży opieki socjalnej, medycznej i prawnej,
  17. wspierania i upowszechniania idei samorządowej,
  18. promocji gminy,
  19. współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  20. współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw.

Gmina wykonuje zadania nałożone ustawami szczególnymi, zadania zlecone z zakresu administracji rządowej, a także z zakresu organizacji, przygotowań i przeprowadzania wyborów powszechnych oraz referendum. Gmina może wykonywać zadania powierzone z zakresu administracji rządowej na podstawie porozumień z organami tej administracji. Gmina może wykonywać zadania publiczne, należące do innych organów samorządu terytorialnego na podstawie zawieranych z tymi organami porozumień. W celu wykonywania zadań Gmina może tworzyć jednostki organizacyjne, w tym między innymi spółki prawa handlowego lub przystępować do takich spółek, współtworzyć, przystępować do związków i porozumień międzygminnych, tworzyć lub przystępować do stowarzyszeń oraz zawierać umowy z innymi podmiotami w tym organizacjami pozarządowymi.