Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Harmonogram odbioru odpadów z terenu gminy Grzmiąca na rok 2024

Zakończenie prac związanych z usuwaniem azbestu na terenie gminy Grzmiąca

W dniach 7 - 8 lipca br. firma wyłoniona w ramach przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne realizowała zadnie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Grzmiąca – 2022 r.”.

Dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie wynosiło :

  • do 700,00 zł brutto za demontaż, transport i unieszkodliwienie 1 Mg wyrobów zawierających azbest;
  • do 400,00 zł brutto za transport i unieszkodliwienie 1 Mg wyrobów zawierających azbest.

Mieszkańcy, którzy zgłosili w urzędzie chęć odbioru odpadów zawierających azbest pokryli różnicę wynikającą z kwoty dofinansowania z Funduszu a kwotą zaoferowaną przez wykonawcę robót w drodze zapytania ofertowego.

W ramach zadania na terenie gminy Grzmiąca usunięto wyroby zawierające azbest w ilości 13,575 Mg, a całkowita wartość operacji wyniosła 12.059,76 zł brutto.

Autor: Żaneta Gontarz

Banery/Logo